De Nationale Goededoelen Test

Sinds juli 2015 is Pepperminds, als nieuwe drijvende kracht achter de nationale goede doelen test, gestart met vernieuwen van de website. In de testfase willen we proberen om veel meer consumenten dan de laatste jaren het geval was te helpen bij het vinden van een goed doel dat bij ze past.

De eenmalige donaties die via de website worden gegeven gaan net als altijd voor de volle 100% naar de organisaties van jouw keuze.

 

De persoonsgegevens die in de testfase (juli en augustus 2015) werden versterkt zijn niet gebruikt om mensen te benaderen en zijn niet doorverkocht aan derden. Ook Pepperminds zelf heeft deze gegevens niet gebruiken voor commerciële doeleinden.

Per 1 februari is de test zo aangepast dat er helemaal niet om persoonsgegevens wordt gevraagd.

In alle gevallen zullen we respectvol met je gegevens omgaan. Zelf zijn we in eerste plaats ook gewoon consument en mens. Bij Pepperminds begrijpen we dat we zuinig moeten zijn op onze gasten.

Lees meer over de manier waarop Pepperminds dit platform beheert in de gebruiksvoorwaarden.